Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Lilypie Maternity tickers

Lilypie Maternity tickers

Rabu, 8 Julai 2009

::Tag Heuer : 30 soalan dalam Bahasa Melayu ::

tag ni dpt dr kak yati chomel. byk sungguh nk kn jwb


sila jawab soalan2 ini dalam bahasa melayu.

  1. bekas kekasih sy adalah:

kl gtau pon, bknnya kenal.hehehe

2. saya sedang mendengar:

iklan ntah apa ntah kat tv ni

3. mungkin saya patut:

kurangkan membebel pd hubby. :)

4. saya suka:

cium insyirah n papa insyirah

5. sahabat - sahabat baik:

mereka2 yg bersama saya semasa susah n senang.

yg sentiasa ingat pada sy n sama2 menjaga ikatan persahabatan kami

6. saya tak faham:

knp masih diberi kepercayaan untuk melakukan kerja penting walaupun sy dah buat perangai cam buat kerja lmbt, n sll lupa. knp ye?????

7. saya kehilangan:

ibu tersayang.rinduny kat ma

8. Ramai yg berkata:

sy soerng yg tabah

9. makna nama saya:

nur-cahaya idayu-xpernah jmp la.ada sape2 tahu x?

10. cinta adalah:

sesuatu yg dperlukan dalam hdup.memainkan peranan penting, yg mmpu membuat manusia menjadi gila dan senyum keseorangan

11. disesuatu tempat, seseorang sedang:

memandu kereta utk pulang ke rumah

12. saya akan mencuba:

menjadi yg terbaik untuk abg n anak2.

13. ayat SELAMANYA membawa maksud:

smp bila2

14. telefon bimbit saya:

sony ericcson k660i. abg yg belikan, hp w850i rosak

15. bila sy terjaga dari tidur:

ada insyirah je.papa dah bgn maknanya mama bgn lmbt

16. saya paling meluat bila:

orang buat2 baik depan saya

17. pesta/parti adalah:

tempat yg akn mengundang dosa (ini pandangn sy)

smbng nnt2...papa nk buat slide powerpoint utk viva nnt

smbng balik...

18. Haiwan yang paling comel yang pernah sy temui ialah:

xde jmp lagi la

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:

masa usia remaja esp time blaja kat UTM.

20. hari ini:

amik CRK(cuti rehat khas) ikut papa g skudai.skang mama surf tenet dr rose cottage hotel.

21. Malam ni sy akan:

bgn buat susu inyirah sbb nk bg papa tdo puas2 sbb esk dia kn viva(bese papa yg bgn buat susu...mama tdo je)

22. Esk plak:

maybe g jln2 kat plaza angsana, danga bay n utm after papa viva.pegi mengimbau kenangan

23. Saya betul2 inginkan:

ibu kandung saya

24. Ketika anda lihat muka anda di hadapan cermin pagi ni:

masih cam dulu..

25. Pusat membeli - belah atau aked permainan:

dah nm perempuan..mestilah pusat membeli belah...

26. Makanan barat atau jepun:

makanan pantai timur...kelate

27. bilik yang terang atau gelap:

gelap

28. MAkanan segera adalah:

yang dah siap sume..tgg masak n mkn je

29. Ayat terakhir yg anda katakan pada sesorang:

jgn main...tgk tu....pada insyirah

30. Siapa yang anda mahu tag?

kak anne, ijah, nik, ayu shah

3 ulasan: