Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Lilypie Maternity tickers

Lilypie Maternity tickers

Ahad, 26 Julai 2009

::School's Survey::

1. Nama pengetua/guru besar anda?(kalau xde letak nama pemangku,pastikan ejaan betul)
En. Ghumiat bin Kamdi

2. Apa yang anda suka tentang sekolah/kolej anda?
Rakan2 sekerja yg mampu menghilangkan ketensionan mengadap perangai student yg mcm2 perangai.

3. Pukul berapa anda punch card/thumbs print setiap pagi?
masa insyirah kat umah pengasuh, kul 12 dah ada kat sek tp sejak insyirah dok nurseri, kul 1245 br smp..

4. Masa anda punch out/balik dr sekolah?
645-650ptg

5. Berapa kelas yang diajar?
1 dedikasi, 1 dinamik, 1 efektif, 1 ehsan
6. Berapa period seminggu?
20 je.
7. Pilih satu kelas yang anda ajar yang mempunyai jumlah paling ramai pelajar dan nyatakan jumlahnya...
br je tukar jadual lps cuti.xmmp lg nk ingat bilangan student.mostly 30 ke ats.
8. Pengalaman paling lucu/memalukan dlm kelas?
aku tgh marah, n tersasul plak.bdk2 dok gelak je..xjd nk takut ngn aku.

9. Pengalaman paling mengerikan/paling rasa nk marah?
budak yg xnk salin nota yg aku bg, aku baling buku ke lantai n suh dia siapkan nota.blh plak dia borak ngn kawan.bila aku marah, blh plak dia menjawab, saya buat pnt2,yg cikgu pegi baling buku sy tu knp?.makin aku hangin...mula la perang mulut aku ngn bdk tu.pengalaman pertama aku.tp Alhamdullilah, bdk tu dah jd baik sgt sjk masuk form 2 ni.
10. Adakah anda seorang guru yang 'bias'?
kdng2.aku akn bias pd budak baik n nakal.strategi...nk suh bdk nakal jd baik.
11. Adakah anugerah yg pernah dpt di sekolah?
xder lg
12. Tugas kat sekolah yg agak 'mencabar'?
every year aku diberi subjek yg berlainan untuk diajar.
dan, subjek yg paling membuat aku tertekan sgt2 adalah kemahiran hidup teknikal.
mgajar sume bdk2 llk form tu dari kelas c smp e. dah la bnyk keje kursus.aku nk kn study plak buat lukisan teknik.ada satu kelas smp separuh yg ponteng waktu aku..apa lagi,aku report ler kat cikgu disiplin.dpt tangkap kn rotan.aku ckp kat dorang, pdn muka, nk suh pandai pon ssh,bgs gak kalu korg xnk blja, br la ada org yg jd tukang sapu sampah, tukang kebun.berenti la sekolah kalu xnk blaja.keje..cr duit sendiri,xnk pyh nk susahkan mak ayah lg..pahtu mula la dtg minta maaf ngn aku.ckp dah insaf....
13. Orang yang ingin anda tag?
xde
sape2 nk jawab, jawab la.nnt tgglkan jejak kat komen ye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan