Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Lilypie Maternity tickers

Lilypie Maternity tickers

Khamis, 2 April 2009

TESCO

semlm g tesco,
aku terjth sbb pekerja tesco,
mnt nk lalu,
tp letak apa bnd ntah bnd tu yg angkut barang tu la,
kat belakang aku, mn la aku nmpk,
bl aku angkat kaki, nk bg pekerja tu lalu,
aku cam tersadung la,
dah la masa tu,
aku dukung insyirah,
mmg aku terjth ngn insyirah,
nsb baik insyirah xde apa2,
ms nk jth tu, aku mmg pegang insyirah kuat2,
pekerja tesco tu asyik mnt maaf je,
sib baik aku xmrh, sbb aku msh terkejut lg time tu,
xpnh pn rs terkejut gtu,
sbb dukung insyirah kot,
tkt apa2 terjd pd insyirah.
pg ni, bila nk solat subuh,
ms sujud, terasa sakit je kat lutut,
lembam rupanya, dan bengkak skit
pinggng pn sakit, dah jth punggung dulu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan